Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2015

5 κανόνες κοινοί σε όλες τις (καλές) δίαιτες

1. Φάε πολλά φρούτα και λαχανικά

1. Φάε πολλά φρούτα και λαχανικά

Όταν θέλεις να χάσεις κιλά, χρειάζεσαι περισσότερες από τις 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα που συνιστώνται γενικά σε όλους τους ανθρώπους. Οι διαιτολόγοι προτείνουν 9 μερίδες σε όσους κάνουν δίαιτα, καθώς τα φρούτα και τα λαχανικά εξασφαλίζουν αίσθημα κορεσμού και πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, χωρίς θερμίδες.

2. Αρκέσου σε μικρότερες ποσότητες

Στόχος ενός σωστού διατροφικού προγράμματος είναι να τρως μέχρι να χορτάσεις αλλά όχι να… σκάσεις. Έτσι, η διαδικασία της πέψης διευκολύνεται και νιώθεις περισσότερη ευεξία και ενέργεια. Επιπλέον, τρώγοντας μικρότερες ποσότητες, το σώμα σου συνηθίζει να καταναλώνει λιγότερη τροφή και κατά συνέπεια λιγότερες θερμίδες.

3. Δεν υπάρχουν «απαγορευμένες» τροφές

Παλαιότερα, οι δίαιτες ήταν υπερβολικά αυστηρές και υπήρχαν τροφές που απαγορεύονται δια… ροπάλου. Σήμερα, οι αυστηροί κανόνες έχουν αναθεωρηθεί, καθώς συνδέονται με περισσότερες διατροφικές διαταραχές και σπάνια επιτυγχάνουν το στόχο, που είναι η απώλεια βάρους. Οι σύγχρονες δίαιτες είναι πολύ ευέλικτες και αφήνουν στο άτομο έχει ένα σημαντικό περιθώριο επιλογής στο τι τρώει και σε γενικές γραμμές επιτρέπουν κυριολεκτικά τα πάντα, αλλά με μέτρο! Άλλωστε, έχει παρατηρηθεί πως κάνοντας πού και πού μια μικρή «παρασπονδία» από το καθιερωμένο διαιτολόγιο που ακολουθούμε, παίρνουμε κουράγιο να συνεχίσουμε για περισσότερο χρόνο.

4. Βρες ένα δίκτυο υποστήριξης

Το φαγητό είναι πρωτίστως μια κοινωνική διαδικασία και συχνά τείνουμε να μιμηθούμε τη συμπεριφορά των φίλων και των συνδαιτυμόνων μας. Όπως επιβεβαιώνουν πρόσφατες έρευνες, όσοι κάνουν δίαιτα ταυτόχρονα με άλλα άτομα του περιβάλλοντός τους τείνουν να πετυχαίνουν πιο εύκολα το στόχο τους. Ακόμα και η συμμετοχή σε online ομάδες μπορεί να βοηθήσει κάποιον να μην εγκαταλείψει την προσπάθεια τις στιγμές που νιώθει αδύναμος.

5. Συνδύασε τη διατροφή με άσκηση

Όταν θέλεις να χάσεις βάρος, είναι πιο σημαντικό να παίρνεις λιγότερες θερμίδες παρά να καις περισσότερες. Όταν όμως ο στόχος είναι η διατήρηση του βάρους, η άσκηση είναι το «κλειδί» για να μην ξαναπάρεις τα κιλά. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να χτυπιέσαι με τις ώρες στο γυμναστήριο. Ακόμα και μισή ώρα φυσική δραστηριότητα μέτριας έντασης την ημέρα, όπως περπάτημα, είναι μια χαρά, τουλάχιστον για αρχή.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>