Σάββατο, 21 Νοεμβρίου 2015

Πώς θα ξυπνάς νωρίς χωρίς δυσκολία

Ο τέλειος οδηγός «επιβίωσης» και πολύτιμες συμβουλές για να γίνεις κι εσύ -επιτέλους- ο πρωινός τύπος που ξυπνά νωρίς και προλαβαίνει να κάνει όλα αυτά που θέλει!
Πώς θα ξυπνάω νωρίς;
Τα κακά νέα είναι πως 1 στους 10 είναι πραγματικά αυτό που λέμε «πρωινός τύπος», σύμφωνα με το βιβλίο The Body Clock Guide to Better Health. Τα καλά νέα είναι πως μόνο 2 στους 10 ανήκουν στην κατηγορία «νυχτοπούλι», ενώ οι υπόλοιποι βρίσκονται κάπου ανάμεσα.
Ακόμα καλύτερα: αν θέλεις να αξιοποιείς τη μέρα σου στο έπακρο, άρα να ξυπνάς νωρίς το πρωί, υπάρχει τρόπος να γίνεις «πρωινός τύπος» χωρίς πολύ κόπο. Ακολούθησε τα παρακάτω έξυπνα τρικ για να «ξεγελάσεις» τον εαυτό σου. Το να ξυπνάς νωρίς το πρωί και ξεκούραστη προϋποθέτει να έχεις κοιμηθεί αρκετά.
«Το να πατάς αρκετές φορές το snooze πριν τελικά σηκωθείς από το κρεβάτι είναι ξεκάθαρο σημάδι έλλειψης ύπνου», λέει η Nathaniel Watson, MD και πρόεδρος της American Academy of Sleep Medicine.
«Αν κοιμάσαι όσο χρειάζεται, τότε θα είσαι ικανή να ξυπνάς χωρίς ξυπνητήρι».
Φτιάξε ένα πρόγραμμα
«Το να διατηρείς ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ύπνου είναι ο καλύτερος τρόπος για να είσαι σίγουρη πως κοιμάσαι αρκετά και ποιοτικά», λέει η Dr. Watson.
Πάρε το χρόνο σου
Φρόντισε να έχεις τελείως ελεύθερο χρόνο, χωρίς κοινωνικές δεσμεύσεις, 1 ώρα πριν πας για ύπνο έτσι ώστε να χαλαρώσεις ολοκληρωτικά.
Ρουτίνα
Διατηρώντας μία σταθερή συνήθεια κάθε απόγευμα, θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και το μυαλό θα αντιλαμβάνεται πως πλησιάζει η ώρα για ύπνο. Για παράδειγμα, θα μπορούσες να πίνεις ένα φλιτζάνι τσάι (χωρίς καφεΐνη) και να διαβάζεις ένα βιβλίο 20 λεπτά πριν κοιμηθείς. Διατροφή Υπερβολική κατανάλωση φαγητού ή υγρών λίγο πριν κοιμηθείς, εύκολα μπορεί να διακόψει τον ύπνο σου είτε γιατί σε πόνεσε το στομάχι σου είτε γιατί χρειάζεται να πας στο μπάνιο.

Power off
Έρευνες έχουν δείξει πως το μπλε φως που εκπέμπουν ηλεκτρονικές συσκευές όπως τα laptops και τα κινητά μπορούν να διαταράξουν τον ύπνο χειρότερα απ’ ότι το φυσικό φως. Βεβαιώσου πως έχεις «τελειώσει» με αυτά τουλάχιστον 1 ώρα πριν πας για ύπνο.
Προετοιμασία
Τσάντα γυμναστηρίου, υγιεινό μεσημεριανό ή ένα καλό πρωινό; Φρόντισε να τα έχεις έτοιμα για την επόμενη μέρα πριν πας για ύπνο έτσι ώστε να διευκολυνθείς το πρωί.
Φάε ένα υγιεινό πρωινό
Για να είσαι ο καλύτερος εαυτός σου, θα ήταν βοηθητικό να φας ένα καλό πρωινό. Υδατάνθρακες ολικής άλεσης και πρωτεΐνες θα σου χαρίσουν την απαραίτητη ενέργεια για όλο το πρωί. Μπορείς να πάρεις ιδέες για το ιδανικό πρωινό κάνοντας κλικ εδώ.
Άδραξε τη μέρα
Αν ανοίξεις τα μάτια σου και σκεφτείς όλα αυτά που ΔΕΝ θα ήθελες να κάνεις ή να συμβούν σήμερα, σίγουρα δεν θα βοηθήσεις τον εαυτό σου να κινητοποιηθεί και να σηκωθεί από το κρεβάτι. Αντίθετα, σκέψου κάτι καλό που ανυπομονείς να συμβεί σήμερα και δώσε «καύσιμα» στην επιθυμία σου να σηκωθείς από το κρεβάτι.
Κάνε κινήσεις
Πειραματίσου με τους ήχους του ξυπνητηριού, την ένταση, το που το βάζεις. Ένας ευχάριστος ήχος ή μία μουσική που αγαπάς σίγουρα θα κάνει πιο ευχάριστο το ξύπνημα σου σε σχέση με έναν ήχο που έχεις συσχετίσει με το πρωινό (ωχ Παναγία μου!) ξύπνημα!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>