Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2015

10 τρόποι να παραμένεις fit ακόμα κι αν βαριέσαι τη γυμναστική

10 τρόποι να παραμένεις fit ακόμα κι αν βαριέσαι τη γυμναστική
Μπορεί να μην έχεις χρόνο ή απλώς να τη μισείς. Παρ' όλα αυτά, η ώριμη, ενήλικη, σοβαρή πλευρά σου σού υπενθυμίζει (πάλι καλά) ότι η γυμναστική είναι προυπόθεση για να είσαι υγιής και να νιώθεις καλά με το σώμα σου. Πως λύνει κανείς αυτή την εξίσωση; 
Με τους εξής έξυπνους τρόπους: 
1. Κάνε ασκήσεις όσο βλέπεις τηλεόραση
Και δεν εννοούμε καν κατά τη διάρκεια της εκπομπής που παρακολουθείς, αλλά στις διαφημίσεις. Δοκίμασε μερικά squats ή μερικά sit-ups. 

Θέλεις να μάθεις ποιος είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος να κάνεις squats; Κάνε κλικ εδώ. 

Μπορεί ο χρόνος των διαφημίσεων να σου φαίνεται λίγος, αλλά -πίστεψε μας- αν τα βάλεις κάτω ο χρόνος που προκύπτει δεν είναι λιγος.

Να πως θα κάνεις sit-ups 
2. Άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο πηγαίνεις στη δουλειά  
Αν όχι κάθε μέρα, τότε -ίσως;- 3 φορές την εβδομάδα θα μπορούσες να πηγαινοέρχεσαι με τα πόδια ή το ποδήλατο στη δουλειά. Αν αυτό, λόγω μεγάλης απόστασης, είναι ανέφικτο μπορείς να κατεβαίνεις μία στάση νωρίτερα στο λεωφορείο ή να παρκάρεις λίγο πιο μακριά με το αυτοκίνητο. Μία μικρή αλλαγή  για την καθημερινότητα σου, αλλά μία μεγάλη για τον οργανισμό σου. 
3. Εκμεταλλεύσου τον χρόνο που είσαι απασχολημένη με κάτι άλλο  
Μερικές καθημερινές δουλειές ή συνήθειες μπορούν να γίνουν η βάση για λίγη γυμναστική. Όπως: 

Πλένεις τα δόντια σου; Κάνε βόλτες μέσα στο σπίτι. 
Περιμένεις το νερό να ζεσταθεί; Κάνε μερικά squats.
Καθαρίζεις το σπίτι; Βάλε μουσική και παράλληλα χόρεψε. 

Δες εδώ τις κατάλληλες ασκήσεις ανάλογα με την φάση του κύκλου σου

4. Ακολούθησε fitness experts στα social media Όχι για να συγκρίνεις τον εαυτό σου μαζί τους και μετά να κλαις μόνη σου στην μπανιέρα,αλλά γιατί υποσυνείδητα μπορεί να σε παρακινήσουν ή να σε εμπνεύσουν να ξεκινήσεις το δικό σου fitness project και -γιατί όχι;- να το ποστάρεις στα δικά σου social media, πράγμα πολύ ευχάριστο αφού όταν ανακοινώνεις στο ευρύ κοινό τους στόχους σου, αφοσιώνεσαι περισσότερο σε αυτό. 
5. Χρησιμοποίησε τις σκάλεςΣυμβουλή πανάρχαια μεν, δοκιμασμένη και αποτελεσματική δε. Ξέρουμε πόσο ελκυστικές είναι οι κυλιόμενες ή το ασανσέρ, αλλά αυτά δεν κάνουν χαρούμενους τους γλουτούς και τους μηρούς σου. Άσε που, στην ουσία, τις 3 πρώτες φορές είναι βαρετό. Μετά θα σου γίνει συνήθεια. 
Βαριέσαι το τρέξιμο; Δες εδώ 5 είδη ασκήσεων που θα σε γυμνάσουν το ίδιο αποτελεσματικά.

6. Γυμνάσου πανεύκολα όσο κάθεσαι στο γραφείο 

Παραπονιέσαι ότι όλη μέρα είσαι καθισμένη σε ένα γραφείο και γι΄αυτό παίρνεις βάρος; Ωραία, ας το αλλάξουμε αυτό με μία άσκηση που μπορείς να κάνεις όσο κάθεσαι σε αυτό.
Σφίξε τους γλουτούς και τους μηρούς σου και κάνε το ίδιο 20/25 επαναλήψεις. Το ίδιο μπορείς να κάνεις και στους κοιλιακούς σου μύες. Όσο γράφεις ή μιλάς στο τηλέφωνο κάθισε με ίσια πλάτη, ρούφηξε μέσα το στομάχι σου και σφίξε τους μυς της περιοχής όσο πιο έντονα μπορείς. Μετά χαλάρωσε. Επανάλαβε 25 φορές. Φανταστικά.


7. Κάνε τις σακούλες του σούπερ-μάρκετ, βαράκιαΑφού τις κουβαλάς που τις κουβαλάς στα χέρια μέχρι το σπίτι να μην το χρησιμοποιήσεις προς όφελός σου; Για την ακρίβεια προς όφελος της πλάτης σου.  
Αφού μοιράσεις τα βάρος ισόρροπα και στα δύο χέρια, μπορείς να σηκώσεις τους ώμους προς τα επάνω, να τους πας προς τα εμπρός, στην συνέχεια προς τα κάτω και μετά πάλι προς τα πίσω. Επανάλαβε 5 φορές. Αυτό θα ενδυναμώσει τους μυς της πλάτης 
Εναλλακτικά μπορείς να γυμνάσεις δικέφαλους, κρατώντας τις σακούλες με τις παλάμες σου και ανεβοκατεβάζοντας τα χέρια σου 5-10 φορές.

Δες εδώ τι μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις τις αντοχές σου στη γυμναστική 
8. Βάλε την ώρα του ντουζ στο πρόγραμμα 
Το παιχνίδι έχει ως εξής: Τοποθέτησε όλα τα σαμπουάν, αφρόλουτρα, κρέμες, σφουγγάρια, ξυραφάκια που θα χρησιμοποιήσεις στο πάτωμα της μπανιέρας και κάθε φορά που χρειάζεσαι ένα από αυτά κάνε 10 με 15 squats πριν το πιάσεις. Επανάλαβε το ίδιο για να το αφήσεις πάλι στο πάτωμα της μπανιέρας. Δεν έχει μόνο πλάκα. Έχει και αποτέλεσμα.  

9. Γυμνάσου την ώρα που κάνεις catch-up με την κολλητή σου στο τηλέφωνο 
Είναι πολύ απλό. Κάλεσε την κολλητή σου. Ξάπλωσε με την πλάτη στο πάτωμα και κάνε κάμψεις στα πόδια σηκώνοντας το κάθε πόδι προς τα πάνω10-15 φορές. Στην συνέχεια σήκω όρθια, περπάτησε λίγο και μετα επανάλαβε. Ούτε που θα το καταλάβεις καθώς μιλάς με την φίλη στο τηλέφωνο, αλλά, με αυτό τον τρόπο, σιγά σιγά θα ξεφορτωθείς το λίπος γύρω από την κοιλιά.Ναι, για το γνωστό και "αγαπημένο" muffin top λέμε. 

10.Ή την ώρα που βάφεσαι Αν έχεις βαράκια που δένουν στους καρπούς των χεριών, ίσως ήρθε η ώρα να τα χρησιμοποιήσεις και μάλιστα την ώρα που βάφεσαι ή φτιάχνεις τα μαλλιά σου. Ναι, ναι. Πολύ σωστά διάβασες. Έτσι θα τονώσεις του μυς των χεριών και της πλάτης, αλλά και τους ώμους. Εξαιρετική δουλειά. Μπράβο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>